dimarts, 14 de novembre del 2006

Ni fred ni calor

(SIMULACIÓ D'UN CAS DE TRASTORN ANTISOCIAL DE LA PERSONALITAT)

De sempre que he volgut tenir un espai per escriure algunes coses, perquè sé que perfectament que no puc compartir res amb les persones que conec sense que em diguin que necessito ajuda. En realitat m'és igual, però saber que només jo podré veure el que escrigui, em deixa més tranquil·la.

Mai he escrit un diari personal ni res, tot i que el meu pare, amb qui visc des que va marxar la meva mare, mai s'ha interessat per res de la meva vida, i tampoc es llegiria res escrit per mi ni que li deixés a la seva tauleta de nit. No fa res més que gastar-se el que cobra de la paga en alcohol i beure.

Bé, em presento. Em dic Alba, tinc 23 anys, quasi 24, i estudio 1r d'Administració i Direcció d'Empreses. M'agradaria montar la meva pròpia empresa algun dia i poder independitzar-me del meu pare i la seva família, perquè depenc totalment dels seus diners. Als pocs llocs on he treballat, sempre he tingut problemes amb els companys o els caps i sempre m'han acabat fent fora. M'han detingut un parell de vegades per robar els diners de les caixes de la feina abans de marxar a casa. M'han dit que la pròxima vegada és possible que em tanquin uns dies a la presó. Però crec que això és com quan el meu pare em deia que renunciaria a la meva custòdia quan pegava nens a l'escola o els robava i m'expulsaven durant mesos. Al final ningú acaba fent res.

Però és que estic farta d'haver de sotmetre'm al que un cap capritxós vol que faci, només per aconseguir una mica de diners, vull ser jo qui prengui totes les decisions del que faci. Jo em mereixo més aquests diners que els altres, al menys jo he estat capaç d'agafar-los.

Estic una mica desanimada perquè últimament no passa res al meu voltant que m'entretingui, potser ho hauré de fer jo mateixa.

No sé què escriuré perquè realment no em passa res emocionant...

El títol, "papallona sense ales" se m'ha ocorregut perquè de petita m'encantava arrencar-li les ales a les papallones que, confiades, s'acostaven a mi. Jo cre que jo, directament, vaig néixer sense elles.

0 INTENTOS:

Publica un comentari a l'entrada

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...