dissabte, 23 de desembre del 2006

Em prenen el lloc? Sí, home!

(SIMULACIÓ D'UN CAS DE TRASTORN ANTISOCIAL DE LA PERSONALITAT)

Estic molt cabrejada amb el tema d'en Carles, el nòvio de la Laia. Ara resulta que sí, que són parella "oficial" i que la cosa va en sèrio. He hagut de prendre un descans i no veure més clients, perquè cap d'ells vol quedar a casa seva (els porcs estan tots casats) i no em volen pagar una habitació d'hotel. Malparits.

L'estratègia de seduir en Carles per després descobri-lo davant la Laia no va funcionar. Després que ens donéssim els mòbils, vaig trucar-lo un dia, ara que són vacances, dient-li que estava molt trista i necessitava parlar amb un noi. Doncs el tio em va engegar. Deia que no era adequat que quedéssim sols sense la Laia. 

Em fa ràbia perquè ara està cada dia al pis de la Laia, i fins i tot ella m'ha arribat a dir que un dia no vingui, que vol estar amb ell a soles. Però jo hi vaig igualment, perquè sé perfectament que si em presento allà no em farà fora. I em quedo fins tard, fins que se'n van a dormir, pràcticament, perquè clar, ara dormen junts cada nit, i jo em moro de ràbia. M'entren ganes de pegar-lo. Estic segura que podria amb ell. Però he de ser llesta, hi ha d'haver alguna manera de fer-lo fora. 

Està clar que a ell li molesta que jo estigui allà cada dia amb ells. I em fa gràcia. Com són la gent... què poc que aguanten la tensió. D'aquí poc hi haurà un conflicte entre ell i jo, segur, encara que de moment li faig el paper. Sé que algun día es descontrolarà i li demanara a la Laia, com un histèric, que em demani que no vingui. I ella haurà d'escollir. Òbviament, triarà estar amb mi, que he estat amb ella des que era petita, i ell és un desgraciat totalment reemplaçable. Però segur que ella s'ho pensarà dos cops abans de tornar a estar així amb algú.

M'he adonat que en Carles és molt gelós. Potser si mentre estic amb ells vaig deixant alguns comentaris, accelero el procés. És moment de comentar davant d'ell amb tots els tios que ha estat ella. 

A més, sé que ell l'ha estat insistint en anar a un dinar familiar per Nadal i Cap d'Any. Aconseguiré que vingui amb mi, com cada any, i això segur que fa que ell s'adoni que realment em prefereix a mi.

0 INTENTOS:

Publica un comentari a l'entrada

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...